تارا و شایان مامانتارا و شایان مامان، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

تارا و شایان عشق مامان و بابا

پی پی کردن خیال یا واقعیت !

1392/2/13 12:01
نویسنده : شایان کوچولو
813 بازدید
اشتراک گذاری

 logotak.tk        شکلکهای زیباساز و لوگو سازی رایگان

 

جالبه ! این روزا نمی دونم چه کاری خوبه ؟  کدوم خوبه و کدوم بهتر ؟

اما یه چیزی فهمیدم نگاه آدما به هر چیزی متفاوته . هر کی از دریچه خودش می بینه . اما از دید من همه چیز خوبه , حتی وقتی که گریه می کنم ...

ا

logotak.tk        شکلکهای زیباساز و لوگو سازی رایگان

 

جالبه ! این روزا نمی دونم چه کاری خوبه ؟  کدوم خوبه و کدوم بهتر ؟

اما یه چیزی فهمیدم نگاه آدما به هر چیزی متفاوته . هر کی از دریچه خودش می بینه . اما از دید من همه چیز خوبه , حتی وقتی که گریه می کنم ...

اوایل یادمه وقتی که شیر می خوردم مامانم اینقدر منو بالا پایین می کرد تا هوای تو شیکمم بیاد بیرون , حالا از کدوم طرف برای من فرقی نداشت اما فکر کنم برای اونا رتبه بندی داشت . یادمه وقتی که ( گلاب به روتون ) آروق می زدم مامان کلی قربون صدقم میرفت , اما اگه کسی دیگه اینکارو می کرد همه بدشون میومد . آره واقعا من متفاوتم از بقیه و این چه حسه خوبیه ! عینک

حالا کم کم داره اوضاع عوض میشه , دیگه وقتی پی پی میکنم همه دورم جمع نمیشنو خوشحال نمیشم ! مامان میگه جوقوله من بازم که خراب کردی ؛ بابا هم زیر چشی به بسته پوشکم نگاه میکنه میگه فهمیدی پوشاک شایان بسته ای 60 هزار من تو, ببخشید تومن شده!!!  احساس می کنم دیگه باید کاری کنم . آره اون حرفایی که آدم گنده ها می زنن در مورد منم هست . باید دست بکارشم .متفکر

امروز خونه بابایی اینا بودیم من همرو زیر نظر داشتم , ببینم کی چی کارست , شغلشون چیه از کجا پول در میارن , اصلا اینا آرزو دارن ؟ اینا چقدر همه چیرو سخت میگیرن , چقدر تارف می کنن اینا نمی دونن من می دونم...خیال باطل

امروز داشتم فکر می کردم چه کاری انجام بدم تا بتونم پول پوشکم رو خودم بدم , من دیگه دارم مرد میشم , راستی یه چیزی یادم افتاد پول یارانه منو کی میگیره؟ نکنه بابا مامان دارن حق منو می خورن؟

آره دیگه احساس می کنم که دارم بزرگ میشم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)