تارا و شایان مامانتارا و شایان مامان، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

تارا و شایان عشق مامان و بابا

منو ماچ مالی نکن !!

1392/2/13 11:58
نویسنده : شایان کوچولو
972 بازدید
اشتراک گذاری

من از مدیریت نی نی وبلاگ تشکر می کنم چون فضایی فراهم کرد تا من بتونم حرف دلمو بگم , آخه من هنوز نمی تونم حرف بزنم , اما یه بنده خدایی هست که از طرف من حرفامو مینویسه! البته اینکه اون بنده خدا کیه بماند , در ضمن داییم هم نیست !دروغگو

 شما تا بحال بچه بودیم ؟ به احتمال زیاد نبودین چون اگه بچه بودید پس حال مارو خوب درک میکردین .

خیلی چیزایی که از اون بالا به نظر شما خوب میاد اما از این پایین و از دید ما که کوچولو هستیم خوب نمیاد . چرا شما حال منو درک نمی کنین!؟؟

بعضی وقتا من حال و حوصله ندارم اینقدر منو ماچ مالی نکنین ! منم مثل همه آدما یه روزایی دوست دارم تو خودم باشم اینقدر منو اذیت نکنید , جالبه وقتی هم من می خوام باهاتون بازی کنم دیگه هیچکس حال و حوصله منو نداره ...

لطفا بنده را بیشتر درک کنید !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)